Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ööh..?

Det förra inlägget gick att publicera, men inte det jag skrev imorse.
Testar igen då.

Detta skrev jag imorse:

Fick veta en hemsk sak idag,, åh jag tänker på dig hela tiden vännen, usch vad jobbigt du måste ha det nu. :(
Du vet vem du är och jag tänker inte skriva ut nåt om det här.
Love you!! ♥


Annars då,, har lämnat Hugo på dagis, träffade Marlene på väg hem från dagis,,
fan det var evigheter sen vi sågs. :(
Så tråkigt tycker jag, vi bor ju nästan grannar och allt.
Och våra söner är nästan lika gamla och kan leka.
Får hoppas att det kanske ändras nån gång. :)

Funderar vad jag ska ta fram för mat ur frysen tills middagen,
men åh jag är så trött på att komma på mat, är aldrig sugen på nåt.

Igår var det säsongsavslutning av både Ugly Betty och Desperate Housewives.
Fan DH var lite spännande, jag satt här med myror i magen och höll på att börja gråta när
hon trodde att sonen var i bilen som blev krockad,
åh va hemskt.
Det är det som är så otroligt jobbigt med att vara förälder, att vara orolig HELA TIDEN över att nåt ska hända,
sen ser man nåt på tvn då snurrar tankarna i 140.

Nej nu ska jag gå och dricka lite vatten.
Puss & Hej så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback