Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Regn regn.

REGN nu igen. SUCK.
Jaja, det är väl typiskt svensk midsommar.
Det skulle regna hela helgen hörde jag..
får hoppas att det inte stämmer för jag vill ha sol så vi kan fixa ute lite,
måste rensa rabatterna och klippa gräs & sånt.
Jag tål inte nyklippt gräs så klippningen måste Ronny göra.

Jag & mamma har iaf handlat lite, lite godsaker :)
Nu under helgen tänker jag faktiskt inte bry mig så mycket om vad jag äter,
man måste få ha en liten period av njutning :)
Så ikväll ska vi äta tacos, sen imorgon kanske grilla.
Och så har jag köpt lösgodis :D Mums.

Snart är det bara en vecka kvar tills kryssningen! Åh va kul det ska bli.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Marit

Regn är härligt :) Slipper vattna alla blommor ute :P

Ja unnar man sig inte så blir de genast tråkigt att jobba :)

hur lever livet annars då? Vad händer på midsommar?

Kram

2009-06-18 @ 18:12:31
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback