Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Regn regn.

Helloo :)
Idag regnar det,, lite skönt tycker jag, så man får andas lite fräsch luft :)

Vart väldigt sent igår, jag och Ronny satt och pratade om allt möjligt, och så vaknade Hugo som vanligt.
Han får ju inte träffa sin pappa på nästan hela dagen så han vaknar alltid när han hör Ronnys röst när Ronny har jobbat kväll.
Men det är lite mysigt, för då är Hugo sådär gos sjuk :)
Så vi tar upp han i typ 10 minuter sen somnar han sött i sin säng igen :)
Och jag har ju lite sömnproblem, så jag somnade säkert inte förräns efter 02..
Så Ronny gick upp med Hugo imorse och lämnade han på dagis, då fick dom ses lite idag iaf :)
Och jag fick sova. Skönt.
Men jag vaknade vid 11 !
Så länge har jag inte sovit på lääänge.
Och jag får sån ångest när jag sovit bort halva dagen :P

Men men, det behövdes.
Och nu kommer jag va pigg hela dagen :)
Har faktiskt mindre ont i ryggen idag också, vet inte vad det var för fel igår.

Nu vart det massa svammel :P
Men vet inte vad jag ska skriva hehe.
Ska hämta kameran och lägga in lite nya bilder kanske.

Hej så länge.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback