Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stackars barn.

Tittar just nu på Generation Fett på 3an,,
det handlar om världens fetaste ställe, Mississippi (vet inte hur det stavas) :P

En pojke som är 3 år väger 30 kg, alltså dubbelt så mycket än en "normal" 3-åring,
och han är beroende av coca cola.
Alltså man blir ju bara irriterad, hur f*n kan man låta sitt barn äta sånt skräp som gör att dom blir sådär?.

Jag skulle ALDRIG göra så mot Hugo, det är ju synd om barnen, deras kroppar kan faktiskt också bli beroende av socker och allt..

Jag vet hur det är att växa upp och vara lite större än många andra,
och jag lovar att det är det värsta jag vet. Fy fan vad jag har mått / mår dåligt,
jag önskar ingen det.
Jag har liksom inte varit tjock så,, men jag har haft lite bredare höfter och fick tuttar tidigt. :P
Och ni vet väl hur barn & ungdomar är, så jäkla elaka mot varandra.

Just nu friterar dom en snickers på tvn,, sjukt..
jag tycker friterat är äckligt, vi äter aldrig nåt som är friterat.

Ah man ska inte se såna program, blir bara arg :P

Ens barn är ju det dyrbaraste man har, varför vill man förstöra en stackars oskyldig barns kropp?

jaja,, ska väl titta vidare, och om 1 ½ timme kommer Ronny hem.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback