Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Underbart :)

Nyss hemkommen från en timmes promenad i solen =)
Det blåser också så det är så underbart väder, perfekt att ut å röra på sig lite :)
Hugo gick ända från dagis till Willys, han kan springa nu, och det gick fort ned för backarna hehe, men han ramlade inte iaf som tur är :)
Sen träffade vi Sandra, hon jobbar på Willys, hon fyller år idag också!! GRATTIS VÄNNEN!!
 

Jag & Hugo delade på en Magnum mandel, det är nog favoriten i glassväg,,
jag är inte så förtjust i glass men den är god. :)
Nu förstår Hugo hur man äter glass iaf,
vi brukar inte ge han sånt, tycker det är väldigt onödigt att ge så små barn sånt.
Lika med läsk, verkligen inget för småttingar.

Sitter just nu och väntar på min mor som ska till Maxi en sväng, så jag & Hugo följer med så vi har nåt att göra en stund :P
Sen hem och laga mat,, sen är det nästan kväll igen,,
dagarna rullar på en en väldig fart just nu.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback