Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ah

Årets melodifestival låtar var inte bra alltså,
inte en enda fastnade på mig.
Och hon som vann hörde man ju inte ens rösten på, man hörde bara alla runt omkring.

Nej jag ska nog snart sova, är störd på Ronny,, det går inte en dag utan att man ska få lov att bli sur .
Tänk om man kunde leva i ett lyckligt förhållande? Med lite spänning, roliga grejer, romantik..
jag känner mig som en 50 årig kärring, men jag är bara 23,,

Jaja.. hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va trist för dig =( Fasiken alla ska väl ha kärlek och sånt i sitt förhållande.. Hur ska man annars orka..

2009-03-15 @ 11:37:25
URL: http://emeliejennetoft.blogg.se/
Postat av: therese

hallå!!jäg känner mig precis som dig :0(

man måste bli sur minst en gång om dagen och händer alldig något skoj mm.ska ett förhållande vara så här???

2009-03-18 @ 14:58:13

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback