Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh

Fan vilken halsbränna jag har! Och allt svider i magen,, jag älskar ju vatten, jag dricker minst 2-3 liter / dag,,
men konstigt nog så får jag mer svid i magen när jag dricker vatten :(

Jag borde åka till doktorn och kolla så jag inte har värsta magsåret.
Men jag vill inte, fy va hemskt å få en slang ner i halsen :S

Nån som har gjort en sån undersökning? minns inte vad det heter. :P
Hur känns det när man gör en sån?

Kommentarer
Postat av: janet

jag får också halsbränna av vatten.. trodde jag var ensam i världen om det, ingen tror mig heller när jag säger det :)

2009-03-22 @ 20:33:12
URL: http://janetadell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag skrev inte med precis allt men i det stora hela.. Han vägde 4460 men gick ner till 4110 på några få timmar. Han hade fått vatten i sig. Men allt är bara bra med lillfisen nu =)

2009-03-22 @ 21:29:49
Postat av: Anonym

Du skrev ju förut att du har magsår .och eftersom du vet det måste du ju redan ha gått igenom en gastroskopiundersökning.Det heter så när man går ner med en slang i magsäcken.

2009-03-23 @ 17:26:03
Postat av: Anna K

Vilka jävla pessimister som alltid ska kommentera och inte våga stå för nånting. Strunta i alla Nina, du rockar och dina val verkar vara dom bästa och det borde folk inse.

2009-03-23 @ 21:16:34

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback