Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä

Usch helt plötsligt började jag känna mig illa till mods,,
vet inte varför..
vill bara gömma mig eller nåt.
rymma, bort från allt.

Hugo verkar må sådär, han hostar & nyser,,
vet inte hur jag ska göra om jag ska ringa vårdcentralen imorgon,,
men jag måste ju till skolan,, ronny kan inte va hemma med hugo..
och åker jag inte till skolan så blir jag mer utanför än vad jag redan är, känner mig inte som "en i gänget" alls.
men jag kan inte rå för att jag vart sjuk förut och att Ludde dog, och bara för att jag inte var dit då så ska jag väl inte bli undanknuffad?..
Ingen som förstår,, jag hatar skolan, har alltid haft dom här känslorna inför skolan..
därför jag hoppat av så många ggr.
Såna här perioder får jag rätt ofta, och då funderar jag alltid på att skita i allt och hoppa av.

äh jag ska sluta skriva massa tråk,,
får hoppas dagen bjuder på nåt positivt så man får lite energi igen.

hej.

Kommentarer
Postat av: marlene

skruttan då... inte ska du känna så:( jag har oxå deppdagar när jag känner för att skita i alltihop men det är bara att försöka hålla ut.... love u! puss

2009-03-04 @ 11:46:12
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback