Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

En liten fundering..

Alltså jag funderade lite,,
endel av ens vänner ( långt ifrån alla! ) hör aldrig av sig,
men dom är in här och glor och kollar vad jag har för mig osv..
Så istället för att höra av sig och kolla läget liksom, så går dom in här och läser hur jag mår,
vad jag gör, vad som händer i mitt liv..
Men bara så ni vet så skriver jag långt ifrån allt som händer & vad jag gör på dagarna här..
Och är ni in hit så kan ni väl kommentera lite mer..?
Så man känner att ni bryr er..
Jag trodde faktiskt vänner hörde av sig till varandra, frågar hur man mår, vad man gör å så.
Inte att man smyger in på bloggen och läser, och inte ens kan skriva nåt..

Eller hur?
Alla vill ju känna omtanke från sina vänner, och gör man inte det känns det ju lönlöst av va vänner,
Om inte båda sidorna visar omtanke & kärlek..

Jag tycker det är jätteviktigt att höra av sig UTANFÖR internet,, msn är helt okej,
men att smygläsa tycker jag inte om..
Jag har ju telefonfobi, och ibland hatar jag verkligen att prata i telefon, även om det är med en av mina närmsta vänner..
Så jag skickar iallafall sms, minst en gång i veckan försöker jag med.
men jag är människa och jag kan också göra fel och kanske glömma en vecka..
Men skickar jag sms och aldrig får nåt svar, så ger jag ju upp efter några gånger..
Så är det ju, man dras ju till dom som visar kärlek tillbaka ;)



Så ni som vet att ni är in här och läser, men aldrig kommenterar,,
varför kan ni inte lägga energi på att skriva några gulliga ord?
Är jag kanske inte värd det, ni kanske inte tycker om mig så mycket som jag tror att ni gör?
Vad vet jag liksom, hör man aldrig nåt så vet man ju inte.

Men ni andra som jag pratar med rätt ofta, i VERKLIGHETEN och på msn,
tack för att ni finns :)
Ni är guld värda för mig!!  ♥

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hej! Jag är ju in o smygläser ibland så jag kände mig lite träffad. Hihi! Lovar, ska bli bättre på att visa mina fotavtryck!

Det där med vänner som inte hör av sig, känner jag till! Här hör jag bara ifrån folk då de ska ha hjälp med något.

Telefonfobi har jag med, ibland svarar jag inte för jag pallar helt enkelt inte. Trodde jag var ensam om det.



Sköt om dig! Kram / Maria

2009-03-31 @ 13:32:57
Postat av: Kusin Madde

Vet precis hur du menar, folk är så nonchalanta och bryr sig bara om sig själva.

Men vill man leva ett liv utan vänner så får man väl det, du verkar då bry dig mycket om dina vänner och det får du eloge för. Kram!

2009-03-31 @ 15:02:56
Postat av: Helen

Sry om ja inte skriver nå kommentarer ibland:) men ibland e ja helt off när de gäller internet nu föritden:) Å nu har ja inga pengar på mobben såå kan inte smsa.. Å Msn på den här datorn funkar ejjjjj:( men du ska veta att JAG älskar DEJ<3

2009-03-31 @ 15:44:12
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: marlene

I LOVE U=)

2009-03-31 @ 19:12:36
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback