Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Ja gårdagen var riktigt rolig :)
Jag & syrran irrade bort och höll på att gå vilse på hindriksheden först haha,
jag tänkte inte på att det var fler vägar där än furuvägen :P
Men sen kom vi till Ammie :)
Hon har en jättemysig lägenhet! :)
Det kom folk dit, syrran gick hem lite tidigare än mig, vet inte riktigt varför men :P
För full, trött kanske.

Jag kom hem nån gång 3-4-5 inatt :P
Fick även höra fina ord av en vän, det satte sig i hjärtat på mig, såna ord brukar jag inte få höra :)
Hihi :) Jag blir ju lite generad också, är inte direkt van att få komplimanger...

Idag har jag faktiskt inte varit så dålig som jag brukar va, har sovit massor, och nu ska jag äta lite a-fil & honungsmelon :D
Det godaste som finns att äta när man är bakis är väl ändå frukt?! Saftiga goda frukter, mmmm :)

Ronny & Hugo tog en promenad till pappa/farfar Stefan,,
 var vasaloppet idag också, men jag har ingen aning om vem som vann :P

Magen kurrar, så hej så länge.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback