Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Färdig.

Äntligen färdig för idag, nu tänker jag bara lata mig. Har knappt setat ner och slappnat av alls idag.

Utvecklingssamtalet på dagis gick bra, Hugo har ju inte varit där så länge (sen januari) och han är så liten än så det har inte varit så mycket problem och jag har inte lärt mig hur allt funkar än så det fanns inte så mycket att säga,
men Hugo trivs då där, det märks. :) Och dagisfröknarna är jättetrevliga, så jag är helnöjd!
Han har inte fått nå feber eller andra biverkningar efter vaccinet än,
så pappa Ronny får lämna han på dagis imorgon och se hur han är då vid lämningen..
Om han inte börjar må dålig inatt då såklart.
Sen kan dom få biverkningar efter några dagar,, och några veckor..
Men jag håller tummarna. :)

Imorgon ska då jag göra klart uppgiften som ska va klar på torsdag, sen
läsa läsa massor till provet.
Det är så jobbigt bara, jag har ju såna problem att läsa.
Är MYCKET enklare att lära sig saker när man gör uppgifter om dom,
som vi hade i förra ämnet,, instuderingsfrågorna,,
Men men, vi får väl se, antingen blir det Godkänt eller så blir det stoort IG :P

Nu ska jag se på tv.
Hej.


Bjuder på en bild från förra veckan, då var jag pigg och orkade fixa mig.
Idag har jag knappt borstat håret, haha.. Bara lite smink..
Aja, är nog piggare imorgon!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback