Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hååår

Sitter med hårfärg i, ska snart duscha, och sen iväg en sväng innan jag ska hämta plutten på dagis.

Jag behöver 3 flaskor med hårfärg när jag färgar håret, det börjar bli lite långt nu igen..
Sist det var så här långt klippte jag av mig mer än hälften, då ångrade jag mig litegrann faktiskt.
Så nu tänker jag inte klippa av allt :P

Men ibland tänker jag att " åh vad skönt det hade varit att klippa av allt och ha en kort, enkel frisyr".
Men mitt jävla hår är så tjockt och fluffigt så det hade inte gått,
har haft riktigt kort hår en gång för en herrans massa år sen, och aldrig mer :P

Jag hade varit helnöjd om mitt hår inte var så lockigt å fluffigt,
frisörer har sagt att det inte går att rakpermanenta det eftersom det är så lockigt å fluffigt..
men jag hade verkligen vilja gjort det! :)

Därför orkar jag inte alltid fixa det utan det blir en ful tofs :P


Kommentarer
Postat av: Kevser

jag älskar lockar...det nog för att jag inte har de....

2009-03-24 @ 11:31:57
URL: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Ammie

jaa =D jag ska göra mimikry flugan på ryggen =D ska bli sjukt kul :D

vad blir det för hårfärg??? =D



Kraaam gumman

2009-03-24 @ 11:57:03
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback