Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

LaLaLa

Svar till Jenna: Nej man känner inte av spiralen ens, om den sitter rätt. Sitter den lite fel kan man pickas, killen som man har sex med kan bli pickad osv. :p


Illamåendet gick över iaf :)
Så det är väl bara nåt tillfälligt.
Har diskat och grejat i köket, samt läst igenom lite sidor som vi ska ha prov på nästa torsdag (socialtjänstlagen å massa sånt.).
Ringde till Ögonmottagningen i Falun också, dom ska skicka ny tid, vi kommer inte ta oss dit på
torsdag till 13.30 och eftersom jag ska ha prov så måste jag va i skolan.

Nu ska jag göra ren kissemissarnas bajsplats (lådan) och sen plugga lite till,
måste passa på innan Hugo ska hem,,
på måndag blir det inget dagis, Hugo ska till BVC på 1 1/2 års kontrollen och få vaccin, så då får han va hemma IFALL han får nå biverkningar,, han har inte reagerat alls på dom förra vaccinationerna, men den här är annorlunda.
Och 17.45 på måndag ska vi på typ utvecklingssamtal på dagis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: eller hur haha

2009-03-27 @ 14:55:51
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: malin

halloj!

diet pulvret som jag kört med i 6veckor heter nutrilett :)

har minskat 10 kg hitills och förhoppningvis blir det mer,bara man orkar ta itu med träningsbiten oxå :)

kram

2009-03-27 @ 20:31:56
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback