Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite småsjuk

Hugo mår lite konstigt idag med, så imorgon blir de inge dagis,, lika bra å va hemma å vila så att han inte blir värre sjuk. Jag börjar ju med ett nytt ämne på torsdag och jag vill inte få lov att va hemma pga sjukt barn.
Men men händer det så händer det, inget jag kan göra åt.

Nyss var Adde & Kerstin här, jag lade ut lite pengar åt dom i helgen, dom var på kryssning och var lite fulla och fick för sig att dom skulle på mora parken igår kväll, men dom kom på att njaa dom orkade inte :P
Så jag lade ut pengar på biljetter som dom aldrig använde haha,,
men jag har då mina pengar här i en hel bunt. :P

Nu ska vi laga mat, pölsa & potatis, gött gött.
Sen kanske Marlene skulle hit.

Hej så länge


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback