Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Ja hej hej,,
Hugo sov ända till 7.30 idag :)
Sen gick pappa Ronny och gav han välling och sen lade vi han mellan oss och myste lite,
eller ja försökte,,
det är full fart på en gång när han har vaknat, han har så mycket bus i sig så att ligga still bredvid mamma & pappa funkar inte :P
Men ibland när han är extra trött eller sjuk, då är han såå gosig :)
Min lilla älskling ♥

Ronny & Hugo har iaf gått till Färnäs, det blev inge fiske idag.
Men dom gick dit iaf och det är bra så Hugo får egentid med sin pappa,
han har ju blivit lite mammig så det är bara bra..
Och så får han träffa farfar Stefan  :P

Jag kunde väl ha följt med men, det här är den enda egentiden jag får på veckor,
så nu ska jag diska och sen passa på att fixa med nåt jag verkligen tycker är kul,
foton! :)
(diskningen kommer man aldrig undan om man är kvinna höhö)

Vad gör ni en lördag som denna?

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag saaknar dig Nina. :(

2009-03-21 @ 11:42:41
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback