Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag

Mm. Måndag idag.
Imorse var det att stressa upp, fixa mig, klä på Hugo, springa till dagis,,
åkte med Maria & gruppen ner till skolan, intervjua kuratorn,
han va lite speciell måste jag säga, han började prata om porr haha.

Sen följde jag med Marlene hem, vi kika på lite tv, drack kaffe, sen hämtade vi våra söner på dagis.
Vart en konstig dag för Hugo idag, han kom hem innan han skulle sova.. och nu ligger han i sängen och somnar när som helst.

Jag ska käka lite nudlar, känner ingen lust att göra nån annan lunch idag,
så nudlar får duga, billigt å gott hehe.

Tråkigt väder är det också, slaskigt, blött..

men snaart är våren här.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, nu är det tredje dagen jag inte kan sova på grund av huvudvärk och vaknar upp med den. Det här är hemskt :(

2009-03-16 @ 13:12:41
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Jennie



TjoHej!



Vill du vinna en snygg plånbok? Ja då ska du titta

in till mig där tävlingen är i full gång :)



/Jennie

2009-03-16 @ 17:12:28
URL: http://egosidan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback