Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mmm.

Åh va jag tycker rubrikerna är så jobbiga haha :P

Idag vart Hugo ledsen när vi kom utanför dörren här hemma,,
det skär i mitt hjärta, börjar bli lite jobbigt.
Jag vet inte hur jag ska göra. Men det är såhär ibland för alla barn, eller?
Eller vill han inte dit, trivs han inte?
Tankarna snurrar ju när ens barn inte vill..

Imorse vaknade jag iallafall av att SOLEN sipprade igenom persiennerna :D
Då blir man på glatt humör på en gång :)
Våren kanske är på gång ändå..? Bara för att jag skrev så så snöar det säker resten av dagen hehe.


Och mina besökare har dubblats nu dom här dagarna sen allt tjafs började,
hur kommer det sig?
Är folk så jäkla nyfikna? Eller tycker folk om att se på tjafs?
Ni kan ju gärna skriva en kommentar, och då med ert namn tack. Och inget taskigt,,
jag har nu bestämt mig för att radera ALLA elaka kommentarer och ignorera dom.
Varför ska jag ta åt mig av patetiska folk som mår bra av att trycka ner andra...?.

Aja, nu ska jag passa på att färga håret och duscha medans Hugo är på dagis,
jag tycker inte om att göra det när han är hemma,, färga håret alltså,
jag tycker det stinker för mycket :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Rosie

Något man tyvärr så leva med om ens blogg är populär är elaka kommentarer. :/ Men men får många snälla också. :) Jag tänkte komma och hälsa på dig idag om du har tid. :p Hoppas att du hinner läsa det här snart. ^^

Jag kan nämligen inte ringa. :(

Puss

2009-03-24 @ 10:39:59
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback