Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysko :P

Har haft lite besök nu på eftermiddagen, mamma & Syster :)
Alltid lika trevligt!

Har nyss lagt Hugo, det känns så mysko att lägga han nu när det är så ljust ute,
det känns som att det är för tidigt,, men han är lika trött ändå och tiden är ju samma även fast vi ställt om klockan.
Han vaknar ju mellan 7-8 ca,, och blir trött vid 18.30,, så då lägger vi han ca 18.45..

Det är skönt för mig iaf, han är ju inte den lugnaste pojken på dagarna efter dagis hehe,
full fart och det ska lekas med allt och det gäller att va på topp annars blir han lite sur :P
Men han är ju bara nyfiken och vill kolla hur saker och ting fungerar,,
det gör inte mig nåt,, till en viss gräns..
Vissa saker ska ju barn helt enkelt inte leka med. :P

Men när han lagt sig så är jag så trött så jag skulle nog kunna somna då jag också.
Hur kan man leva utan att stressa som småbarnsmamma?
Det går nog inte. eller?..

Hann knappt plugga idag, är ju massa saker som måste göras hela tiden och Ronny är hemma och även om Hugo är på dagis så har vi en dryg katt här. eller vi har två men Tic sover bara :P
Så han hoppar upp och sätter sig på böckerna på bordet, jag sätter ner han på golvet, han hoppar upp igen osv..
Han ger sig inte. Så till slut måste jag gå och göra nåt annat, hänga tvätt eller så,,
då ger han sig för en stund haha.
Sen helt plötsligt är ju kl 14 och då ska Hugo hem.

Måste väl försöka lite mer ikväll men min hjärna är ju avstängd på kvällarna pga trötthet :P

Jaja,, that´s life, och jag är rätt nöjd ändå som det är. :)
Som man alltid ska tänka när nåt är jobbigt,
DET KUNDE JU FAKTISKT VARIT VÄRRE :p

Puss så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback