Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ont

Mm typiskt äre, har fått ont i halsen & öronen,,
eftersom jag inte har några halsmandlar har jag inte så jätte ont i halsen men då får man ju desto värre ont i öron & bihålor.. suck.
Håller tummarna att jag inte får nån feber!

Annars då,, syrran sov här inatt, var trevligt med sällskap igår :)
Surfade runt lite på nätet, kom in på en sida med skor,
och fan vilka fula skor, har ingen bild men de va skyhög klack,
säkert 15 cm.
Jag fattar inte, det är ju inte ett dugg snyggt eller sexigt med för höga skor.
Högst 10 cm alltså, sen ser det ju bara ut som ett skämt, omänskligt på nåt sätt, haha.

Jaja, nu ska jag greja lite.
Puss

Kommentarer
Postat av: Em.

Hoppas du blir bättre snart :D

2009-03-11 @ 13:16:48
URL: http://melima.org

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback