Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ronny&Ragge

Ronny & Hugo gick till affären,, jag ska diska & sen öppna en öl och platta håret :)
Satte igång en gammal skiva med Ronny & Ragge, dom är för bra!! :D
Haha eller hur Anki?
Man blir då på festhumör! :) Haha....

Gud vilka minnen jag har med Ronny och Ragge,,
dom var verkligen mina & Ankis idoler när vi var små, vi gjorde en egen dans till "snälla rara söta Anna" och dansade och fånade oss , haha men är man liten så vet man inte bättre ;P

Jaja, ha en bra kväll allihopa!!
Puss på er

Vill ni nåt så finns jag på mobilen!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

intresserad av musik, nytt? :)

kolla in min sång på bloggen och tyck till :*

vore guld värt!

2009-03-07 @ 01:25:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback