Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sötnos

Jag är fortfarande hemma själv :)
Skönt att ha varit ensam ett tag och bara haft mig själv att tänka på, nästan.
Jag har 2 katter här, Tic & Svartis..

Och svartis är så jäkla dryg när han är kelig, han SKA kela jättelänge, och nu när jag sitter vid köksbordet med datorn och fotoalbum + foton så ska han verkligen visa att han finns genom att sätta sig MITT FRAMFÖR mig och
han vägrar ge upp, jag har satt ner han på golvet såå många gånger och gett han mat och godis,
men det enda som "hjälper" är att kela :P

Han är så go :)
Men lite föör kelsjuk ibland.

Ludde´s syster som Madde har har fått ungar :)
Så vi ska få en därifrån, ska bli jättekul att ha en som är släkt med Ludde :D
Åå jag saknar min misse så! Varför fick du lov att bli sjuk? :´(


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback