Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ZzzZZz

Åh fy satan va trött jag är!
Sitter och väntar på att klockan ska ticka, jag och Hugo ska till dagis 17.45 på samtal..
jag hatar att vänta.

Sen blir det hem, och då ska Hugo sova,, så det blir nog en tidig kväll för mig också,
kanske inte kan somna innan Ronny kommer hem från jobbet men jag ska iaf lägga mig i sängen och titta på tv.

Det tar verkligen hårt på mig när jag festar, jag måste kolla upp min mage, det är nog den
som gör att jag blir så jäkla dålig..
Jag ligger liksom en hel dag och bara spyr spyr spyr, fast jag inte har nåt att spy upp.
Kan inte behålla en liten skvätt med vatten ens, ingenting.
Min mage mår inte bra av detta haha, det känns som att magsäcken ska komma upp typ, och jag
kan inte andas så jag håller typ på å svimmar samtidigt. :S
Intressant va? :P Hehe nej,,

Men men, nu blir det lugnt ett bra tag framöver, måste se till så jag inte har nåt riktigt magsår,,
lär väl ringa läkare å få göra en sån där koll.
Men det är ju såna här saker som man alltid skjuter upp :P
Lika att gå till tandläkaren, jag sköt upp det i 1 år innan jag var dit :P

Jaaja,, Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jadu Nina det är verkligen inte kul att vänta. Det är det tråkigasteman kan göra! :p

Jag förstår om du inte vill gå till lasarettet, jag håller mig så långt borta jag kan från sjukhus. Jag får panik nästan på en gång när jag kommer in på ett. O.o Måste tränas bort på något sätt. :O

2009-03-30 @ 18:39:22
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Ida

Sådär är jag också oftast, på bakfyllan... Haha. Jag tror man börjar bli gammal ;)

2009-03-30 @ 19:46:00
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback