Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh.

Usch hur man känner sig idag,,
det är en sån där dag där man känner att man har tusen saker att göra men ingen ork alls,
ingen motivation..
+ att jag är på dåligt humör..
vet inte vad som är på gång, skulle inte förvåna mig om vi ska bli sjuka alla 3 nu igen..
eller så kan det bero på en annan sak men det skriver jag inte här..

Fan jag vill ha en boxningssäck så jag kan slå skiten ur den varje gång jag känner såhär,
måste få ur mig allt.
Det är såhär der brukar börja,, allt som inte kommer ut ligger och trycker tills
jag är nere på botten igen,, vet inte vem jag kan prata med heller för att få ut allt.
Äh ska inte skriva massa tråk här när jag mår såhär :P

Hoppas ni har det bra iallafall.
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

jag har velat haft en sån boxningssäck hela mittliv tror jag:P tänk vad skönt å få slå bara å få avreagera sig riktigt ordentligt när man mår skit.... puss

2009-05-27 @ 11:58:04
Postat av: Ammie

jag finns alltid här gumman <3

Puss

2009-05-27 @ 13:11:32
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: marlene

hej gumman, jag var på musik över gränserna vid kl 14:P kom hem vid 4 efter jag vart på affären efteråt, å jag har inge pengar på kortet än:P puss

2009-05-27 @ 17:02:26
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback