Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=D

Todiloo.
Var jättekul igår! Lagomt med folk och massa skratt =)
Lite töntigt bara att nån av grannarna ringt securitas när vi var typ 3 pers här och bara satt inne och pratade,
tydligen får man inte prata i sin egen lägenhet,, hade inte ens musik igång..
Sandra sov, och dom andra skulle precis åka härifrån.
Men det såg ju securitas gubben, så det är ju lugnt..

Imorse mådde jag faktiskt bra, inge bakis alls..
så jag mitt pucko drack massor av cola,,
inte bra,, magen fick en chock och det var inte så härligt :P
Men men efter några timmars försök att sova lite så vart det bra =)
Sen kom Mattias, Jocke & Jessica och lämnade Hugo,,
Mattias fyller ju år idag så dom hade kalas i Selja,, men jag pallade inte att åka dit.
Men det visste han att jag inte skulle göra eftersom vi festade igår..
Hugo hade iaf haft jättekul hos min mor :)

Sen när han kom hem var han så glad och gosig och skulle krama oss hela tiden :)
Det är verkligen kärlek kan jag lova!
:)

Nu sover han sött,,
han har blivit förkyld igen också, så vi får se hur det artar sig och om han ska till dagis på tis-ons-tors
eller inte..
Han har gått på dagis 1 1/2 vecka sen han var sjuk sist..
men sådär har det varit hela våren, han har varit sjuk hela tiden.
men sen när han fått bättre immunförsvar så kommer han va stark som supermannen ;)
Haha.

Imorgon är det löning,, då ska vi betala lite räkningar och handla lite mat och sånt.
Annars blir det väl lugnt,, Ronny jobbar 7-16 den här veckan också.

Jaja,, tänkte lägga ut bilder från igår men jag orkar inte gå och hämta kameran just nu :P

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: Rosie

Kul att läsa att du hade kul igår iallafall. ^^

Vi får fanimig ta och ses någon dag gumman.



Puss

2009-05-25 @ 00:04:41
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback