Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Grattis..

Mormor på födelsedagen! Är inte säker men jag tror hon fyller 78 ?
Har en jättefin bild på henne när hon håller i Hugo när han var liten,
men jag hittar inte den just nu,, är nog sparad på en skiva som jag just nu inte orkar leta efter :P

Funderar på att sova en halvtimme eller nåt,,
men jag fick ju 8 timmars sömn inatt och det borde jag klara mig på,,
igår sov jag ju mycket mindre och var pigg hela dagen.
:P

Hugo hostade inte så mycket inatt, och han var pigg imorse,
så vi testar att ha han på dagis idag,,
blir han sämre så är det ju bara att dom ringer så är jag där på 2 min. :P
Jag är så glad att vi bor så pass nära dagis :)

Dom sa föresten att en pojke på dagis hade steptokocker (vet inte hur de stavas)
och att han hade varit till vårdcentralen flera gånger men dom hade sagt att han va frisk
eftersom dom är så jäkla kassa där och inte ens tar prover på barnen..
Men sen hade dom tagit prov ändå och han var ju sjuk och behövde medicin..
så dom sa på dagis att jag borde dit med Hugo ännu en gång och va stenhård att
dom ska ta prover,, för hittills har dom ju bara tittat i öronen typ, och ibland
ser Hugo inte sjuk ut alls när han är sjuk..
Så jag funderar på att göra det.
Han hinner ju bara va frisk typ en vecka,,
så han kanske behöver medicin och sen kanske han är frisk nån månad iaf.
Men vårdcentralen i Mora har fått så mycket klagomål den senaste tiden så
dom borde fan ändra på sig snart annars kommer ju alla bojkotta dom.
Blir lite irriterad på att dom tar för givet att alla är friska,,
men man går ju inte till sjukhuset om man inte är sjuk,
varför ska man dit om man inte mår riktigt dåligt?
Eller som Hugo nu att han är sjuk jätteofta?..
Jaja..


Över till nåt annat så såg jag precis på tv4 att dom har satt ett litet hus uppe på
globen i Sthlm,, hmmm :P
Jaja folk är konstiga. :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback