Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mamma =)

Min kära mor ringde och frågade  vad jag gjorde, och jag satt bara och glodde på internet,,
så hon sa att mormor, morfar och Ivan (min morbror) skulle till Mora och hälsa på,
så då hämtade mamma mig så jag också fick träffa dom :)
Sist jag träffade dom var i julas, och man vill ju passa på att ses när man kan för man vet ju aldrig när det är för sent, dom är ju närmare 80 iaf.. inte Ivan men :P

Så nu är jag i Selja.
Mamma bakar en rabarberpaj som vi snart ska få njuta av :)
Lillebror var med i mora tidningen igår också, han fyllde ju 20 den 24 maj.
Mina småsyskon börjar bli stora. :P

Jaja, nu ska jag va social.
Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback