Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu vet jag..

.. vad jag har för fel.
Luftrörsinflammation.
Det förklarar varför jag knappt kan andas. Och kan man inte andas så pajjar ju hela systemet i kroppen.
Så nu har jag fått massa medicin och är sjukskriven resten av veckan.
Sen HOPPAS jag att det har gått över och att jag kan vara en normal människa igen,
alltså orka sista veckan på praktiken, att busa & leka med min son,
fixa här hemma osv..
dom senaste dagarna har jag inte ens orkat hänga tvätt, är helt slut i armar, ben, allt., och när jag inte har kunnat städa å greja som jag brukar på några dagar, så ser det ju ut som ett bombnedslag här hemma.
Ronny kan ju inte göra allt, han jobbar ju också, så jag kan inte begära för mycket av han.
Han är duktig som gör så mycket ändå, och verkligen ser till att Hugo har det bra.  :)

Jag längtar också så jag orkar träffa folk igen, umgås!
Och att träna igen, man känner sig så hemsk när man bara sitter eller ligger på dagarna.

Jaja, nu ska jag se på tv.
Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback