Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oohlala

Jag är så sugen på att få bebis så ni anar inte!
Adde berättade att Kerstins syster är inne och ska få bebisen :)
Då blir man så sugen.
Vi har tänkt att om typ ett år bli gravida..
eller jag ska bli gravid.
Men nu tänkte jag nästan, varför vänta? :P
Hmm,,
ja det märks väl..
skulle jag bli gravid snart så hinner Hugo bli nästan 2 1/2 år iallafall och det är helt okej.
Men först så måste jag ju ta ur spiralen, orka :P

Jag vet redan vad den ska heta om det blir en pojke :P
Flicknamn är alltid svårare..

jaja. Puss :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tyckte den var riktigt bra =)

2009-05-16 @ 20:13:24
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Rosie

Nina, du skrev att du tycker att det är svårt att komma på flicknamn. Jag är TOTALT tvärtom, det finns inga pojknamn som tilltalar mig alltså. :O

Flicknamn har jag miljoner av. :p Jag vet axakt vad min dotter (om jag får en dotter) ska heta. ^^



Pussa på Hugo och missarna från mig. :)

2009-05-18 @ 04:48:00
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback