Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snusk

Sitter och tittar på Rent hus.,
Dom snacka om nappflaskor och nappar,,
åh vad glad jag är att inte Hugo använder napp!
(han ville aldrig ha den nåt mer när han var 6 månader..)
Tänk vad bakterier det är på, och som dom sa på tvn att dom föräldrar som slickar rent
napparna om barnet tappar det, tänk vad mycket bakterier som man överför.
Usch.
Tänk på det föräldrar!

Hugos trygghet förutom vi föräldrar är hans älskade kudde :)
Gud va han gosar med den :)
Så fort vi kommer hem från dagis så letar han fram den och trycker den runt öronen & huvudet och kramar den :)
Han såg lite rolig ut idag, jag tvättade kudden imorse och den hade inte riktigt torkat när vi kom hem,
så han såg lite förvånad ut när den var blöt :P
Men det hindrade inte han, han ville ha den ändå :)

Min gospojke ♥



Vi förra våren :P (hemsk jag ser ut hahaha)


Napp :P


Min pojke var liten här :P


<3






=)



Tröttis :P
Va lite hår han hade där hihi :P


Kommentarer
Postat av: åsa

okej, tack så mkt! :) nu får han sova utan pyjamas och har filt till täcke! :)

2009-05-27 @ 21:40:19
URL: http://aerikes.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback