Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Svar..

Börjar med ett svar till en anonym:
Jag vet hur CSN fungerar, jag hade lån för några år sedan då jag gick på folkhögskolan,
och då fick jag inte godkänt i allt.. men det har inte varit några problem alls med dom,
och jag har pratat med dom och allting är okej.
Och det är ändå inte värt det, mår jag dåligt av det så är det mycket
bättre att hoppa av och bland annat kunna vara en bra mamma för min son,
vilket man inte kan om man mår så dåligt.

Fick en kommentar för nån dag sedan, hon skrev att många bara tänker på framtiden och studerar massor nu MEN glömmer bort att leva NU också,, det är sant, många gör så.
Men varför göra det, tänk om man dör om en vecka, då hade man ju hellre velat mått bra och haft ett bra liv innan det
än att bara ha pluggat..

Jag mår hellre bra nu och har ett någorlunda bra liv, än att må skit och
ha ett "perfekt" liv sen.

Men jag undrar;
Om man ska kommentera en sån kommentar, varför skriver man inte namn? :P
Jaja,,


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback