Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ugly.

Nere på stan idag så lade jag märkte till att väldigt många fjortisar ser speciella ut..
Dom solar sig asbruna, är blonda, och har vita läppar.
HAHA det är ju så fult!
För det första så ser det omänskligt ut, vit smörja på läpparna som dom även kletat ut bredvid läpparna..
För det andra, varför solar man så jäkla mycket? Tänk vad mycket rynkor dom kommer få i tidig ålder :P
Det tänker dom säkert inte ens på :P
Hörde att det kanske skulle bli åldersgräns på solarium, det borde det verkligen vara.

Jag är då hellre blek än att få rynkor innan 30..

Men det är bara jag, dom får väl göra som dom vill.

Mina vänner, vad tycker ni? är det snyggt att se ut som en komocka med grått hår på?
( töntig mening, jag vet :P )

Kommentarer
Postat av: pari

Tack. det gladde mig.



du, jag vill ju vara blond... men det går inte..

jag såg såna fjortisar på jobbe idag, de kommer i gäng och provar linnen med urringning..och dem kan ALDRIG hänga tillbaka kläderna dem jävlarna... ggrrr

2009-05-11 @ 23:09:43
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: Helen

haha.. ja ar sett såna konstiga muppar ja me.. ser ut som satan=)hahaha!!!! Puss

2009-05-12 @ 09:37:36
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Emma! =)

Ja det är helt sjukt hur modet kan vara. Jag tycker iofs att modet alltid är rätt stört och fult. =P

2009-05-12 @ 13:43:52

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback