Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wihoo!

Hihi jag blir så glad,
jag mätte mig runt magen och jag har minskat 4 cm till :)
Sammanlagt sen början på januari har jag minskat 12 cm runt midjan :)
Åh så skönt, att det äntligen händer grejer!!
Allt slit är värt det :)

Nu ska jag tvätta lite, sen kommer mamma hit,, vi ska ner på stan och titta efter present till lillebror :)
Och jag ska köpa alkohol, mums!
Längtar faktiskt tills på lördag,,
ska bli skönt att komma in i dimman, man behöver det ibland!
Var som sagt i februari sist..
Och att träffa mina flickor igen, och alla andra :)
Skojjigt!

Ikväll kommer Anki till Mora också, får se när vi ska ses.
Imorgon ska vi iaf till Helen, Henkan & Ida på Ida´s kalas :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vad kul! :) vad gör du för att minska i kroppen?:) Jag skulle behöva det lite! ;P

2009-05-20 @ 19:30:14
URL: http://michellesoderman.blogg.se/
Postat av: EmmaT

OMG! Jag SA ju att du har gått ner! Jääävlar vad galet med 12 cm! Grattis! =D Skönt att du ser resultat. SHIT vad galet! Braa! =D

2009-05-23 @ 14:05:54

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback