Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeye

Har nyss ringt vårdcentralen,, lite mysko, den där automatiska rösten som säger att man ska knappa in sitt telefonnummer hörs inte i hemtelefonen men när jag ringer från mobilen kommer de fram på en gång. :P
Jaja, dom ska ringa 8.30 iaf..
Blir tokig på alla sjukdomar.
Hugo hostar som fan hela nätterna, pratade med dagis och dom sa att det gick nån host-sjukdom på dagis,
han har sånt där tjockt gulgrönt snor också, så han får va hemma ett tag till..
Jag mår som jag gjorde förra veckan, jag fattar inte varför det inte blir lite bättre. :S
Jävla skit.
Pratade med Inger på praktiken iaf,, ska mejla Pia i skolan och fråga lite hur det blir om man faktiskt råkar bli
sjuk under praktiken.
Säger hon att jag kommer få IG eller nåt, då hoppar jag av på en gång,, orka hålla på liksom..
just nu är min energi noll.

Nej nu ska jag snyta mig..
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Marit

Ja de är drygt som f-n att flytta! Men hoppas som sagt att de var sista gången nu innan sverige.. Vet inte än.. Men i Mars går mitt kontrakt ut iaf.. Sen vet jag inte.. Beror ju på lite hur de ser ut o så då.. Drygt att va sjuk! Jag vågar ju inte vara på Gardemoen iaf.. Alltså Flygplatsen där syrran jobbar.. De går ju såndära Svininfluensan vet du.. Så de är säkert nån jäkel där som har de :D.. Men inte kan du få ig för att du är borta.. du får väl göra de du kan! Eller ta igen praktiken lixom :) Allt löser sig vet du :).. Hänt nå annat skoj da? Kram

2009-05-04 @ 09:39:40
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback