Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aaw :)

Kom nyss hem från dagis.

Teddy har ju varit ute då och då, han har så fint smitit :P
Men han är ju fortfarande liten och kan anpassa sig, och han hittar hem så vi låter han va ute när han smitit..
men nu när han gick ut när vi kom hem så vart Hugo jätteledsen.
Titty som han säger, är hans gosmisse ju. :)

Åh det bara skar i mitt hjärta, så har han inte reagerat förut.
Min lille pojke börjar bli stor nu.
Varje gång när vi kommer hem så har han vanan inne att gå till fruktskålen för att ta ett pläplä, (äpple).
Han har blivit så vuxen på nåt sätt, fast han bara är 2. Men han växer så fort så jag hinner inte riktigt med.
Det händer ju otroligt mycket med dom små barnen mellan 2 och 2 ½ så man märker nya saker nästan varje dag. Det är riktigt roligt som förälder att se :)
Hon på BVC trodde att Hugo redan var 2 ½, men då hade han inte ens fyllt 2.

Jag älskar dig så min lille Hugo, du gör min vardag hel ♥


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback