Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen idag.

Har haft en mysig dag med mamma, Jessica, Mattias & Hugo.
Hugo mår typ bra nu, han har inte haft nån feber alls och inte hostat sen igår morse.
Så vi följde med till Falun.

Var till mormor & morfar, sen handlat lite.
Mamma var på sjukhuset och kollade ögat, det behövdes ingen operation idag, skönt det.

Fick ett samtal av en nära vän också, åh jag tycker synd om dig, allt kommer lösa sig till slut, du är så stark så detta kommer gå bra. Jag finns iallafall här för dig!! ♥


Jag har även namnsdag idag, Katarina :)



Lite shopping :)

2 linnen, benvärmare, Gina Tricot
Lite olika scrap-papper, Tiimari.
10:- grejer , Willys
Änglar, Willys

:)


Nu ska jag busa lite med Hugo innan det är läggdags.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis på namnsdagen :)

2009-11-25 @ 19:48:03
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback