Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Hej hej..

har haft en lugn morgon, jag & Hugo :)

Idag måste jag ta igen lite pluggning, är sista veckan för samhällskunskapen nu så har endel att göra innan slutprovet.

Och städa, det ligger grejer överallt här hemma.

Jag vet inte hur jag ska göra med träningen,, jag är lika förkyld än, det rinner hela tiden och jag är så täppt ibland så jag kan knappt andas.. då är det nog inte så bra att träna,, men jag känner ju att jag drar ner för dom andra,, ni kan faktiskt träna utan mig vettni! :P

Men jag vill, jag vill komma igång igen. Men men jag får väl stå ut, alla blir ju sjuka denna årstid..

Hugo går omkring och leker med sina nya grejer :)
Han har fått såå mycket presenter!
Massa massa olika bilar, bilgarage, radiostyrd bil,

massa kläder, tåg räls från BRIO, pengar, m.m..

tog bilder på några iaf :)





Snögubbe med lampor, han är ju så faschinerad av alla olika slags lampor :)

 

Gosunge. :)


En blåsa-bubblor-trumpet eller va de heter hehe :)


man ska slå ner bollarna som ska ligga i hålen :)


:)


Äckliga djur :P Traktor, helikopter, tåg.. och totalt har han säkert fått 140 bilar.
men då fick han ett storpack med 120 småbilar också :)


Jättefina foton av världens bästa moster / gudmor!!! :)

Vilken tur jag har haft som fick EN syster :) Och den systern är världens bästa! :)

Sen har jag ju 5 bröder, dom är lika bäst dom också, såklart! :)
Och styvsyster Anki, Miss You!

Vi har massor av bilder från hela helgen..

får se om jag orkar lägga in några här, annars kommer dom nog på bilddagboken och facebook. Fast lite senare för nu måste jag plugga.

Puss & Hej

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

u va roliga saker :) Nu har han massa nytt skoj å leka med =) Hoppas ni alla haft en bra helg :) kram

2009-11-02 @ 12:35:50
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback