Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Alltså , att få sova en liten stund mitt på dagen är underskattat.

Så jävla skönt och man blir pigg efteråt!
Ioförsig så kanske jag kommer ha svårt att somna ikväll,

men jag måste faktiskt varva ner lite , för magens skull :)

Nu har jag lite påladdad energi och ska röja undan lite här hemma och göra lite mat.

sen kanske ta fram julsakerna?

Hugo fick en jättesöt minijulgran av sin farmor, han älskar ju lampor så den vart han glad över :)
Jag har också en sån sen jag var liten, så det ska bli kul att spara Hugo´s och ta fram varje år!


Kommentarer
Postat av: Marit

Hehe ja men de är ju inte bara att flytta heller :D.. Men om jag flyttar hem så blir de nog lite plugg sen kanske de blir att skaffa häst :)

Men jag har inte såå jätte bra plugg huvud. Tröttnar snabbt.. :P

Hur är de med dej då sömntutan ;) KRamar

2009-11-27 @ 17:26:24
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback