Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:(

Åh vad jag mår illa!
Jag hoppas hoppas hoppas att det inte håller i sig lika länge som när jag gick med Hugo!
Jag orkar fan inte med det i 3 månader till!

Har varit en jobbig morgon,,
R hittade inte sina nycklar när han skulle åka vid 6 imorse, så jag fick lov att gå upp och hjälpa att leta,, men vi hitta inga.. då kom han på att dom nog är hos hans far i garaget..
sen vaknade hugo så då var det kört..
jag är inte van att vakna  kl 6.. så nu är jag helt dö.
Tur att vi inte har nåt planerat idag så jag kan göra det jag orkar.

Skulle ha varit och tränat också, jag tänker absolut gå kvar även fast jag är gravid.
Det är bara bra att röra på sig, bara man inte tränar hårt.
Sen har jag ju nånstans att gå sen när lillen kommit ut ;)
Då jäklar ska jag gå ner i vikt!
Nu har jag ju vetat ganska länge att det är dags för ett syskon till Hugo, då har jag inte känt så starkt att jag orkar gå ner i vikt, och sen bli gravid och gå upp igen och sen kämpa ner igen.

Men jag tror knappast att jag kommer gå upp 20 kg som med Hugo,
då hade jag sån hemskt social fobi så jag satt hemma typ jämt.
Nu har jag ju Hugo och måste ut och röra mig, leka med han, osv.
Och nu är sociala fobin inte lika hemskt som den var då, då var den verkligen värst.

Jaja, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du slipper må sådär illa! Och håll igång med tränandet, är så bra inför förlossningen sen med :) kram.

2009-11-30 @ 11:02:30
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Linda Jansson

Hej gumman, jag saknar dig. Tycker att vi bör träffas snart. Men ring/sms:a när du har tid. Jag har nästan jämt tid :P hehe. Älskar dig mycket. Puss o kram hjärtebarn<3

2009-11-30 @ 11:27:36
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback