Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Funderingar.

Hihi tack för alla gratulationer, man blir verkligen glad :)

Jag funderade lite, alltså varför är det typ dumt att gå ut med en graviditet tidigt?
Jag menar, det kan hända vad som helst även i typ v.27.

Jag vill hellre att mina vänner ska förstå om jag kanske är väldigt trött någon dag, inte orkar eller KAN göra vissa saker, som att festa. Jag vill liksom inte ljuga.
Det sårar folk i längden iallfall, därför är det väl lika bra att berätta för omgivningen.

Och om nåt hemskt skulle hända, så kommer ju det fram på nåt sätt iaf och har man då inte berättat om graviditeten så kanske situationen bara blir jobbigare.

Och när jag gick med Hugo så gick graviditeten jättebra, så det finns goda chanser att denna kommer gå lika bra. Det handlar ju mycket om hur man är som person också,
och vad man gör, som att man inte ska lyfta tunga saker osv.


Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i, tror jag är i ca v.6.
Efter mina beräkningar.
Och då blir BF i Juni, Juli.

Ska på inskrivning om två veckor, den 10 dec.

Jag minns inte riktigt när vi gick ut med att vi skulle få Hugo,
men det var ganska tidigt det också har jag för mig.
Får läsa lite på lunar där jag skrev på den tiden :P

Jag är iallafall glad att det inte är hemligt,
jag vill kunna skriva och prata om mina funderingar, känslor och allt :D


Jaja, nu ska jag sminka mig lite, skicka in Uppdrag 2, och sen följa min kära mor till nån affär och köpa lite julklappspapper , små julklappar till Hugo´s julkalender och sånt skoj :)

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har bestämt att det ska bli en tjej! och jag håller sten hårt på att det kommer att bli en tjej denna gång!! :D

2009-11-26 @ 13:18:22
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Först skriver du hur sjukt det är att alla "trott" att du varit gravid och pratat om det. Sen går du ut med att du är det :S Då är det ju itne konstigt om någon trott det eller hur? Skällde kanske i onödan



Grattis

2009-11-26 @ 13:57:10
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Måste först få säga STORT GRATTIS!!! Blir så avis varje gång jag hör någon som är gravid! För det är det mysigaste, underbaraste man kan få vara med om! Men det vet du redan ju! Sen förstår jag att du berättar! Vem vill eller kan vara tyst om detta!?? Som man bara vill skrika ut till hela världen! Sen som du säger, går nåt snett så är man ju inte ensam i det! Nä, stort lycka till och njut av varje sekund!!

Kram!!

2009-11-26 @ 14:44:30

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback