Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helluuu.

Idag försov vi oss,, klockradion brusade bara lite tyst men jag hade tur som vaknade 08.15 iaf.
Så vi hann i tid till dagis. :)
Hugo fick en söt musse pigg med ballonger från dagis eftersom han fyllt år, den ska vi sätta på väggen :)

Nu ska jag plugga klart och skicka in det,
sen ska jag städa & lyssna på musik i min ensamhet :)

Är på städhumör så nu ska jag passa på att göra massor.

Föresten, angående att vaccinera Hugo, får barn under 3 år inte vaccinera sig??
Jag har hört olika hela tiden, men bvc tanten sa ju att vi skulle ringa och boka tid..
fan jag vet inte..


Näsan rinner lika mycket idag med, ska det aldrig ta slut..?? :P

Nej nu ska jag sätta igång här så jag blir klar innan Hugo ska hem från dagis.

Hej hej.


En helt slut Hugo efter helgen..

Lilla buse :)


En av Hugo´s kalastårtor :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Så här står det på Uppsala läns hemsida:

Kan barn vaccineras mot influensan?



Barn i åldersgruppen 0-6 månader: Ingen vaccination rekommenderas.

Barn i åldersgruppen 6 mån-3 år: Vaccination med halv dos rekommenderas till riskgrupper.

Barn i åldersgruppen 3-12 år: Vaccination med halv dos rekommenderas till samtliga.

Barn i åldersgruppen 13-17 år: Vaccination med hel dos rekommenderas till samtliga.



Hampus har vaccinerat sig genom jobbet, han fick ont i armen och lite feber som han inte kände av alls. Han behövde inte vara hemma från jobbet alls p g a vaccinationen. Jag tror att jag också ska vaccinera mig.

2009-11-03 @ 13:39:21
URL: http://maria-romelin.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback