Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

I´m alive!

Hej hej..
jag lever.
Har spenderat dagen i sängen typ.

Det var jättekul igår, massa tokerier haha :)
Jag fick i mig massor av öl, jag fattar inte hur jag fick i mig så många.
Men poff sa det sen har jag inga minnen,, vet att vi skulle ner på krogen typ kl 01.30 :P
Men jag & Ronny kom inte längre än till rödmyren.
Tur var väl det, undrar villka pinsamheter man annars hade gjort :P

Så idag har jag mått lite halvdåligt :P
Ibland undrar jag varför jag dricker, eftersom jag ALLTID blir så otroligt bakis.
Men det är ju värt det, en galen kväll med massa skojj behövs då och då och den där bakfyllan
står jag ut med.

Vad har ni gjort i helgen då?
Nåt speciellt?

Lägger ut lite bilder imorrn.

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback