Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväll.

Har nyss nattat Hugo, han råkade somna i vagnen på vägen hem från willys så han var inte så trött..
:P

Jag & R ska titta på skräckfilm & käka chips :)
Men fyy vad frusen jag blev,, raggsockor och en varm mysig kofta lockar väldigt mycket.

Aja,,
skriver mer imorgon.
Puss & hej


Hugo´s fina sängkläder :)
När han fick paketet så vart han överlycklig, han såg direkt vilka figurer det var :)


Mackapacka. :P

Iggle wiggle & mackapacka :)


Byye.


Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe vilka söta figurer :p

jo vet att ja borde skaffa en header, även en design! måste bara hitta nån som kan göra en design åt mig ! kan inte själv :(



Puss

2009-11-13 @ 21:49:31
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Emma T

Haha vilka figurer! Mackapacka! =D Ingen aning om vilka de är. Man har ju ingen koll på barnprogrammen nu förtiden, vore kanske konstigt om jag hade. =P

2009-11-15 @ 22:01:46

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback