Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Löööördag!

Idag är det lördag, det känns som söndag. Ronny jobbade ju kväll i veckan och då är han ledig på Fredagar, så vi har långhelg. :)
Fast han jobbar idag med, dom har så mycket att göra där, det går superbra för hans företag,
typ det enda det går så bra för här i Mora just nu :)

Hugo sov i sin säng ända till 8, andra natten i rad som han inte kommer upp till oss.
Det är skönt. Ingen busunge som ligger och sparkas och slåss i sömnen, och jag får då sova ostört!
Fast jag vaknar ändå flera ggr/ natt, men inte lika mycket som när Hugo sover bredvid.
Varför gör jag det? Så jävla jobbigt att aldrig få en natts ostörd djupsömn.
Jaja,,


Nu ska vi äta lite frukost, sen ska jag sprita lite här hemma.
Och senare ska vi åka med mamma och köpa en jättefin spegel som jag inte kan frakta på barnvagnen :P

Puss & Ha en bra lördag!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback