Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag idag.

Lördag idag.
Sitter just nu och väntar på att jag ska tillbaka till tvättstugan.
Gud va fort det går att tvätta där.
Ska nog börja ha en tid lite oftare så man får bort lite tvätt + att vi sparar el :)

R & Hugo har gått iväg en sväng.
Så jag får pyssla här hemma ifred. Ganska skönt faktiskt.
Kunna lyssna på musik som JAG vill lyssna på, kunna tralla omkring här utan att bry mig om nån annan hehe.
Ska snart byta gardiner också,, vill ändra lite :)

Sen ikväll ska min älskade syster vara här och va barnvakt,
jag & R ska till H & H på fest :)
Vart mycket bokstäver där haha :P
Det ska iaf bli jättekul!! :)
Jag & Helen har inte festat så mycket tillsammans,, några få gånger sen hände allt skit och sen har det varit nyktert för henne i 3 år. Fatta vad duktigt. 3 år är en lång tid. :P
Du är så duktig min vän ♥

Nej nu ska jag snart pysa iväg igen.

Hej hej.




För nån dag sen,, förkyld som ett as + gårdagens smink. ;P


I love us!!
Finns inget bättre än kärleken mellan en förälder och ens barn!!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas ni får skoj i kväll :)

2009-11-07 @ 22:21:08
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback