Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Usch vad kallt det är på morgonen nu,, fingrarna blir is bara av att gå till dagis :P
Tur att det finns vantar :)

Mina stuvade makaroner igår vart godkända :) dom vart inte brända :p

Sen fick vi oväntat besök av lillebror Anders, det tyckte jag var kul, att han ville komma hit bara sådär helt plötsligt. Ibland är det faktiskt väldigt uppskattat när man får oväntat besök :)

Idag har jag sista provet i samhällskunskapen,,
kl 17. Den muntliga examinationen.
Det är så hemskt hehe,, jag blir så nervös när jag ska använda camen :P
Och så får man black out även fast man har pluggat massor.
Jag har alltid haft svårt för samhällskunskap, även fast det är ganska intressant att studera.
Men jag är jättenöjd bara jag får Godkänt.

Så idag ska jag plugga plugga..
sen kommer det kännas jävla skönt att va klar med det!
Och börja med svenska B nästa vecka.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie, bloggdesigner på Newbloggstyle

Hej! Har du det som krävs för att lyckas inom

bloggvärlden och klättra snabbt på listorna?



Jag heter Emelie och är bloggdesigner och kommer inom kort starta en webbsida där jag kommer erbjuda bloggdesigner och bloggcoachning till alla som har bloggar & som vill få en snygg, proffsig bloggdesign & som vill lyckas inom bloggvärlden.

Jag har jobbat som detta vid sidan av skolan nu i ca 2 år och har gjort massa olika bloggdesigner. Jag bloggar nu lite då och då på: http://sehlstedt.blogg.se/



Mitt Concept är att lyfta fram alla er mindre bloggare och hjälpa er att få en riktigt snygg och proffsig bloggdesign. För inom bloggandet så är det designen som är A och O i bloggandet. Det jag kan erbjuda är då att ni kommer att få: en snygg proffsig bloggdesign, bloggcoching, annonser så att ni kan tjäna pengar & så kommer jag att marknadsföra era bloggar i andras bloggar och på min kommande webbsida. Så ni kommer få mycket fler besökare direkt genom mig.



Så tror du att du har det som krävs? Tveka inte att kontakta mig så kommer vi fram till det som passar din blogg bäst & så arbetar jag fram ett bra koncept till dig & en supersnygg design med annonser så du börjar tjäna pengar. Har premiär pris nu på endast: 99 & 149 :- beroende på vad du väljer ska ingå i paketet. så passa på ni som vill satsa på er blogg eller Du som bara vill ha en finbloggdesign.



KONTAKT: [email protected]

Med vänlig hälsning/Emelie (bloggdesigner)

(svarar endast på mailen inte bloggen)

2009-11-11 @ 12:56:22

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback