Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:P

God morgon.
Hörde precis på nyheterna att det har flyttat över 600 pers till dalarna det senaste året (eller va de var)..
men Orsa är den ort som minskar mest, dom är bara 10 pers ifrån Vansbro, och Vansbro är tydligen minsta orten i hela Dalarna. :P
Inte så konstigt, ingen vill väl bo där.
Linda, jag hoppas ni får lägenhet här snart så att du kommer ifrån Orsa och så att vi kan umgås massor! :D  <3


Annars då,, är lite fundersam på hur jag ska göra med allt.
Det känns som att allt man gör bara blir fel.

Men fan vad jag ser fram emot helgen!
Den enda helgen på jättelänge som jag inte har nåt att plugga, inget planerat, ingen fest, ingen träning.
Den här helgen ska vara min. Jag SKA få rå om mig själv lite. Bara vara hemma, ute på promenader, mysa & leka massor med Hugobus.
Inte stressa. Göra det jag vill.
Har inte haft tid att scrappa, fixa med foton eller nåt sånt på säkert 2 månader.
Och det är ganska trist, foton är det största intresse jag har, har flera tusen kort att sätta in i album och fixa iordning..

Jag behöver sånt ibland, bara kunna sitta och pilla med nåt och rensa tankarna lite.
Jag är lite avundsjuk ibland på dom som inte har barn, som kan pyssla och greja när dom vill.
Jag skulle också vilja det, MEN jag skulle ändå aldrig ångra att jag fick barn.
Hugo är mitt liv nu och allt kretsar ju omkring han.
Man får offra mycket av sitt eget liv när man får barn och man har någon annan som man måste ta hand om.
Missförstå mig inte nu bara, jag älskar att vara mamma! :)
Utan Hugo så är mitt hjärta sönderkraschat.
Mammas lille goos♥


MEN nu kom jag på att vi har tvättid på lördag 10-14..
jahapp..
man kommer aldrig ifrån alla måsten.
Jag får be Ronny ta hand om Hugo några timmar så jag får lite egentid nån dag i helgen iaf.

Vad ska ni göra i helgen? Har ni något spännande planerat? :)





Kommentarer
Postat av: Linda

åh gumman, jag vill också att vi ska flytta in till Mora, vill ju umgås med dig men allt är mycket svårare när man ej har körkort eller något. Men gumman, Saknar och älskar dig<3

2009-11-12 @ 12:56:22
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback