Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rensa vänner??

Det har tydligen blivit en grej att rensa bland sina vänner på facebook,,
en gör det, sen gör alla andra det också..
Men jag tänker inte göra det.

Jag tycker faktiskt det är kul att ha kontakt med alla barndomsvänner, alla gamla klasskompisar från olika klasser man har gått i, släktingar & familjen, alla vänner & bekanta. :)

Visst, alla har väl några "vänner" som man inte ens vet vem det är. Men jag orkar fan inte kolla igenom allihopa för att radera nån enstaka :P

Neej jag vill ha kontakt med folk :)

Hur gör du, är du bara vän med dom närmsta i ditt liv just nu?


Kommentarer
Postat av: Helen

ja har RADERAT folk på FB. Ja tycker sj de e jätte onödigt att ha en jäkkla massa som man inte pratar me,men ja e ja=)hehe.Puss

2009-11-18 @ 13:17:39
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: E ☆ Aspelin

Jag har massor av vänner på fb & jag känner och vet vilka alla är.. :) Onödigt med såna som man inte vet liksom :P Haha

2009-11-18 @ 18:53:28
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback