Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Det är väl söndag idag? Är lite dagvild.
Hugo var så söt igår, han var helt plötsligt så tyst, då hade han somnat på golvet, det brukar han aldrig göra annars.
Så det var bara att lägga han :)
Klockan var ändå 19.15 då så det var inte allt för tidigt.
Men sen vid 22.30 kom han upp och var jättegosig :)
Fick lite välling, och sen somnade han mellan oss.

Hugo & Ronny har gått till Färnäs.
Jag ska plugga massor.
Och gå till tvättstugan kl 14.

Just nu är det ett djurprogram på svt1, så söta djur!
Jag älskar verkligen djur :)
Fast jag har en jävla respekt mot hundar, speciellt stora hundar.
Svipp saknar jag! Vår lilla lurvis. Det har gått över ett år sen han gick bort, 7 nov.
Jag kommer aldrig hitta en lika speciell vovve som han, mänskligare djur har jag aldrig träffat.
Helt underbar.

Jag hittade lite gamla bilder :)

 
 
Här var Hugo ca 6 månader gammal.
Där bodde vi på stormyren och Ludde levde ♥

 Hugo med sina gudföräldrar :)

 :)

 Tittut :)

 Sweety!

 Älskade lilla Svipp.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min lille sötfis är två månader =) Ja det är super mysigt med de små, de växer lite för fort bara.

2009-11-29 @ 11:13:43
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Ida

men åå va liten å sööt:) han växer fort!

2009-11-30 @ 11:19:48
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback