Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Storböl.

När jag lämnade Hugo på dagis idag så fick vi med lite papper hem,
det ska bli luciafirande den 11/12.
Hugo´s första. :)
Åh jag kommer böla som fan när jag ser Hugo :P
Min lilla bebis har blivit så stor.
Undrar vad man ska köpa för söta luciakläder då?
Stjärngosse, tomte, pepparkaksgubbe..
Ni föräldrar, vad ska ni låta era barn ha på sig? :)


Guuud vad mysig denna jul kommer bli!
Hugo kommer uppskatta allt så mycket och oj vad vi ska baka lussebullar, pepparkakor,
lyssna på massa julmusik, pynta massor, ha massa julklappar osv :D
Jag har aldrig tyckt om julen så värst mycket förr, men nu när jag har barn som börjar bli stor och förstår så mycket så kommer det bli helt annorlunda.

         

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback