Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Svar.

Svar till Linda:
Nej, för folk har snackat hela hösten om att jag är gravid, innan jag ens tog ut spiralen och var långt ifrån gravid.
Och när man får höra gång på gång att folk snackar om en blir man till slut irriterad.
Och jag har inte skällt på nån, jag skrev bara att jag inte var gravid och att dom kunde sluta snacka.
För då hade jag faktiskt gjort ett graviditetstest och då var det inte positivt.
Du borde inte skriva såna saker som du inte vet något om.



Kommentarer
Postat av: E ☆ Aspelin

Jaaa,visst var Enzo liten :) Man kan knappt tro att han varit så mini! :D



Ja, jag funderar på att börja fixa lite juligt här hemma nu faktiskt :) längtar såååå efter julen, synd att snön aldrig kommer bara ;)

2009-11-26 @ 21:30:29
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback